donderdag 1 augustus 2013

Medicine Man


Zoals de fanatieke blog volgers wel zullen weten ben ik onlangs op “slimme” wijze van mijn fiets gelazerd. Helaas blijft mijn knie door sukkelen, zo kwamen er een aantal weken geleden opeens enorme splinters uit de wond naar buiten en dat ongeveer 2 maanden na de fatale crash. Na 5 splinters dacht ik dat het nu wel eens klaar zou zijn en de wond ging ook voor het eerst dicht. Echter bleef de wond irriteren en ontstoken aanvoelen dus toch maar ff een bezoekje aan de dokter; advies een antibiotica kuurtje. Heel handig zat de “chemist” (apotheek) vlak bij de dokter dus ben ik gelijk naar binnen gelopen om mijn pillen te kopen. Ik kwam binnen en achter de kassa vertelden ze mij dat ik de kassa achterin de zaak moest hebben. Hier kreeg ik de pillen en een schitterend doosje, ik bedankte iedereen vriendelijk en ik was weer op weg naar het werk. Eenmaal op mijn werk dacht ik gelijk maar met de keur te starten, doosje open….nee wacht….hoe gaat dat ding open….friemel, frutsel…shit zeker een kinderslot. FF een college vragen; Telita how do you open this box….friemel, frutsel…shit…..euhhh Marcel you are the Engineer you should know. Mmmmm dan maar een andere collega vragen; Sara how do you open this box….friemel, frutsel…euhhh Marcel did you pay for this? Eeuuuh nee is dit dan niet gratis op mijn Medicare Card (ziektekosten pasje). Nee dit krijg je achterin de winkel en moet je aan de balie bij de uitgang betalen; O nee ik ben een dief! Na een uitgebreide lach salvo van alle collega’s ben ik de volgende dag terug gegaan en ben zonder uitleg naar de eerste balie gegaan, heb betaald en met een handig “sleuteltje” werd het doosje opgemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten