zondag 1 september 2013

Father’s day - Groundhog day

Ergens in juni/juli komt Esther erachter dat zij vadersdag is vergeten, via facebook komen er allemaal berichten voorbij van blije vaders die een hele zondag volledig in de watten zijn gelegt. Snel word er een nieuwe zondag geprikt een word alle geleden schade volledig hersteld! Een paar weken later tijdens een voetbal wedstrijd van Olin komen we erachter dat vadersdag in Australie wordt gevierd in September en ik voel enorme blijdschap over mij heen komen; ja hoor dit word een tweede vadersdag binnen een aantal maanden ;-)

Tot mijn verbazing wordt deze tweede dag ook echt ingepland en kreeg ik de bewuste zondag het groundhog day gevoel; heb ik dat al eens beleeft, leef ik dezelfde dag nog een keer…..wat zou ik anders doen als de eerste ronde? De kids hebben mooie “kadootjes” op school gemaakt en het word wederom een gezellige dag, net als de eerste, dussz Bill Murray (de hoofdrol speler van Groundhog day) eat your heart out because I got it right the first time;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten