vrijdag 29 november 2013

Do But (Doe Maar)

Ook hier in Australia komt het eind van het jaar inzicht (al is bijna alles omgekeerd tov Nederland). Voor Lankhorst Euronete Australia (mijn werkgever) betekent dat stocktake = de voorraden checken (balansen). Ik als kantoor pikkie mocht me mengen tussen de warehouse “dudes” om de voorraden te tellen. Een behoorlijke klus die al met al twee weken in beslag nam. Er heerste een gezellig sfeertje en de Iphones werden ingeplugd voor de muziek en na de eerste week werd ik niet meer gezien als de kantoor pik maar werd ik één van de homies en mocht ik zelfs mijn Iphone pluggen! En daar kwamen de eerste vragen; Marcel, who is this? Marco Borsato….Marco Borderwhatte?? You know Marco Borsato with: I don’t live for you anymore! Next song; Who is DJ Tiesto ? – guys come on a Dutchman and one of the world’s  best DJ for many years!

En het mooiste van allemaal; nice song – who is this? This is Do But, Do But (Doe Maar)? Yes, Do But with “ 32 years shacky on my legs”  also known for their songs; the bomb and Nederwiet ;-) en ik vind het nog steeds jammer dat ik geen songs had van Red Rinus and Pe Garbadgecan  (Rooie Rinus en Pedaalemmer  (haha).

7 opmerkingen:

  1. ha geweldig. Ik zie het gewoon voor me Marcel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. via youtube kan je Rooie Rinus en Pedaal krijgen en dan downloaden x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen. Hoe internationaal zijn die Australiërs in hun muziek? Of heeft Australië een beetje een eigen muziekwereldje (zoals Frankrijk)?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rene froger zingt engels, misschien is dat makkelijker uit te leggen! Wel leuk dat t goed met jullie gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We hebben weer genoten van jullie Blog. Leuk om te lezen hoe het er aan de andere kant van de wereld toegaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goeie tip: Ben benieuwd wat ze daarvan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen