woensdag 29 mei 2013

Bezoek uit Nederland

Krijg een bericht op mijn mobiel: Heb je de koffie klaar? zonder afschrift, dus heb geen idee wie er met me wil koffieleuten. Ik heb wel een vermoeden....mijn neef Paul en zijn vrouw Johanna hebben een aantal weken geleden laten weten dat ze gaan rondtrekken met een camper in Australiƫ. Ik bel even met Mars om te horen of hij er iets van weet. En ja hij is net gebeld door Paul die opzoek was naar mijn nummer. Aha....nou snel terug sms-en Ja hoor koffie staat klaar en het bier koud en de BBQ brand. Leuk eerste bezoek uit Nederland. Het is heel gezellig en we borrelen tot in de late uurtjes en halen even het boek van de neie stamtoavel uit de kast. Grunneger en Vraize moppen. En Paul kan met zijn Groninger accent prachtige Grunninger moppen vertellen. Omdat dit zo ongeveer het keerpunt is van hun reis, vertrekken ze de volgende dag weer. In geef ze een routekaart mee van Springbrook NP voor een mooi route door de bergen. Dus een goede avondmaal, een schone was, lekkere douche, stevig ontbijt, kijkje op school en souvenir inkopen vertrekken ze weer. Het was reuze gezellig om ze op bezoek te hebben!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten