zondag 12 mei 2013

Een geurige moederdag

Om 07.00 uur worden de zelfgemaakte knutselwerkjes samen met een kopje thee op bed gebracht. Heerlijk moment! En bij het ontbijt mag ik de kadootjes uitpakken. Marcel is gisteren wezen shoppen met de kids. Niet echt zijn ding......maar die van Yildiz destemeer. Dus winkel in winkel uit opzoek naar een geurtje. Ik moest gisteren ook al vreselijk lachen want toen ze thuiskwamen rook iedereen (inclusief Olin en Marcel) naar vrouwenparfum. Dus vol verwachting pak ik het kadootje uit en er zit een geurtje....van onbekend merk in. Het flesje (een vorm van een hart) is heel mooi. Na een eerste test denk ik dat de keuze voor deze parfum voornamelijk gebaseerd is op het uiterlijk van het flesje. De geur is zoeter dan zoet.....niet echt mijn keuze....maar ja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken. En het is met liefde gekocht. Ik gebruik de parfum....maar na een paar dagen merk ik dat ik er hoofdpijn van krijg. Ik vertel aan Marcel (niet waar de kids bijzijn) dat het geurtje toch niet echt mijn keuze is (heel diplomatiek). Waarop Marcel zegt; "nou dan heb ik goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws er is nog een kadootje en het slechte nieuws.........de parfum was twee voor de prijs van één". Haha....nou dan wordt dit het bekende door-geef-kado;-)

1 opmerking:

  1. of eh... even verdunnen met water, in een andere spuitfles doen en je hebt prima luchtverfrisser voor in de wc....

    BeantwoordenVerwijderen