donderdag 18 juli 2013

Adminstratiekantoor

"The Office" oftewel het kloppend hart van de school is een term die ik de kinderen veel hoor zeggen. Als je gevallen bent en een pleister nodig hebt, ga je naar "The Office". Ze hebben daar een compleet ingerichte EHBO post. Als je het te bont hebt gemaakt en je moet je melden bij de directeur, ga je naar "The Office". Als je je ziek voelt en opgehaald moet worden, ga je naar "The Office". Als je te laat bent moet je eerste een briefje halen bij "The Office". Laatst had Yildiz onder schooltijd een optreden met haar koor en ze wilde niet met de bus, dus speelde ik even voor taxichauffeur. Ik haalde haar op uit de klas. Mama we moeten eerst nog even langs "The Office" om uit te schijven. Oke denk ik.....ja met 900 leerlingen op een groot terrein is dat in geval van calamiteiten een prima uitgangspunt. Anderhalf uur later zijn we weer terug en wil ik Yildiz weer terugbrengen naar haar klas. "Nee Mama we moeten eerst nog even langs.......juist ja .....
The Office!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten