zaterdag 6 juli 2013

Logéetje

Yildiz komt enthousiast uit school. "Mama mag Lexi bij ons logeren?" Ja waarom ook niet als het van haar moeder mag. Haar moeder is ook akkoord......met de ene opmerking dat Lexi slaapwandelt 's nachts. Oke denk ik....nou er kan niet zoveel misgaan want we hebben geen trappen in huis. De datum is geprikt (een hele week wachten duurt dan best nog lang). Zaterdag na de korfbal gaat Lexi mee.  De middag gaat snel voorbij en na het eten hijsen de dames zich gelijk in de pyama. We kijken nog een film.....met uiteraard popcorn. Niet veel later liggen de dames erin. Er wordt heel wat af gegiecheld........en slapen ho maar. Ik zeg tegen Marcel ze is veel te moe om te slaapwandelen vannacht. Om 23 uur verplaatsen we Yildiz (op eigen verzoek) naar een andere kamer. En 5 minuten later is het stil.  Ik slaap heel onrustig en bij ieder geluid ben ik wakker, bang dat Lexi aan het spoken is. Ik wandel met een slaperige kop door het huis en  check nog een paar keer of ze echt wel in bed ligt. De volgende ochtend is het alweer vroeg gezellig. Aan het eind van de ochtend wordt Lexi opgehaald. Het was een hele geslaagde logeerpartij.........en ik heb vooral veel gewandeld terwijl ik niet sliep!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten