zondag 7 juli 2013

Natural bridge

Een laat filmavondje gister zorgt ervoor dat de kids niet vooruit te branden zijn.  Even een break of relax dagje is natuurlijk geen probleem.  Maar ik heb  toch wel de behoefte om in het weekend erop uit te trekken.  Wat dat betreft zitten we in een ander  ritme. Marcel, Yildiz en Olin hebben na een volle werk/school week behoefte om op de zondag rond het huis te hangen en voor mij daarentegen is de zondag een er-op-uit-trek-dag. Mijn tijdelijke baan geeft voldoening en energie en natuurlijk bouw ik een netwerk op.  Vanuit huis  werken onder schooltijd heeft grote voordelen, alleen mis ik de contacten met collega’s. Even een simpel praatje.

We komen uit op een compromis en rijden met de auto naar de natural bridge. Uitrusten, muziek luisteren en genieten van het uitzicht. Een wandeling van circa 45 minuten brengt ons bij de Natural Bridge……..adembenemend mooi! En wat een natuurgeweld.......de waterval blijft maar stromen.  Na de picknick keren we weer terug naar de auto, onderweg stoppen we nog een paar keer bij uitkijkpunten  en om 15.00 uur zijn we terug op ons honk. Wat zijn we mooi fut west! Voor ieder wat wils.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten