zondag 8 december 2013

Kurrawah2Dunbarah

Samen met Jenny (Germany) Timmermann heb ik me ingeschreven voor de een hardloopwedstrijd van 15 km op de boulevard. Een aantal weken geleden had ik het parcours al een keer verkend samen met de familie. Iedereen op de fiets en ik hardlopen. Het was toen een hele zware bevalling en bij 8 km was ik er helemaal kapot (was niet echt een goede motivatie). Na een rustig en lekker zondagochtend ontbijtje stonden we toen pas om 11.00 uur op de boulevard, de temperatuur was toen al hoog in de 20 graden. Olin functioneerde als een prima haas en had het tempo er lekker in. Marcel en Yildiz waren halverwege afgestapt. Na het keerpunt had ik echt lood in mijn benen en bij 8 km moest ik stoppen. Ik kon alleen maar hopen dat de volgende trainingen beter zouden gaan......anders haal ik de finish straks niet.
Op 8 december ging al vroeg de wekker en om 7 uur was de start (prima temperatuur en een lekker zeewindje). Het lopen ging verrassend lekker en ik had uitgerekend dat ik er zo'n 1 uur en 52 minuten over zou doen. Ik liep een snellere tijd 1:42:24 met als gevolg dat mijn supporters nog in de zee lagen toen ik over de finish kwam (gevalletje jammer). Na de finish werd ik getrakteerd op een ijsbad, watermeloen en een sport massage.....wow ik voelde me net een echte atleet. Toen weer herenigd waren hebben we nog even lekker met Jenny, Rob en Rebecca ontbeten in een strandtent. Prima start van de dag en nu op naar de volgende uitdaging!

1 opmerking: