maandag 14 januari 2013

Back to work

Marcel zijn vakantie zit erop helaas. Omdat wij graag nog wel wat activiteiten in de omgeving willen doen brengen we hem met de auto naar het werk.  Het is wel een vuurdoop voor mij….maar eens moet de eerste keer zijn. Links rijden in een iets te grote auto. Gewapend met een TomTom (gelukkig hoef ik me alleen maar op het verkeer te concentreren) en dosis boerenverstand (keep left) draaien we de snelweg op. Yildiz en Olin vinden het net zo spannend als ik. Er gebeuren grappige dingen onderweg…. Iedere keer als ik richtingaanwijzer wil gebruiken gaan de ruitenwissers aan. Ook kijk ik standaard over de verkeerde schouder bij iedere rotonde.  Yildiz en Olin vinden de meneer van de navigatie wel leuk en ze noemen hem Harry.  We zijn blij met Harry en als hij de volgende actie aankondigt wordt er vanaf de achterbank geroepen; Mama je moet zo naar links (heerlijk verkeers- en Engelse les ineen). Aan het einde van de dag halen we Marcel weer op. Autorijden gaat eigenlijk prima…….al rij ik wel als een zondagrijder. De kinderen zijn helemaal trots op mij en vertellen papa dat Harry wel wat te veel kletst onderweg (haha).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten