zaterdag 30 maart 2013

Heppie luis....

Vlak voor de vakantie wordt er in Olin zijn klas luis geconstateerd. Ik dacht dat we de dans zouden ontspringen.....maar helaas. Olin krabt wel verdacht veel aan zijn hoofd en na een kleine inspectie zie ik allemaal kleine beestjes op zijn hoofd krioelen. En spontaan krijg ik ook overal jeuk. Die luis moet het huis uit en dus haal ik bij de drogisterij een kill&attack middel. Met twee behandeling moet het klaar zijn. Mooi denk ik.....maar de waarheid blijkt weerbarstiger. Intussen is de hele familie besmet (oh wat heb ik een hekel aan die kleine ettertjes). Elke dag het beddegoed wassen, de knuffels....en ons haar met olie insmeren. Na 1,5 week kan ik geen luis of neet meer zien (lees ontdekken).....mooi.....en wij zijn happy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten