woensdag 6 maart 2013

Sinterklaas en kerst tegelijk!

Ik haal de kids om 15.00 uur op uit school en we rijden gelijk door naar ons nieuwe huis. Ze gaan helemaal uit hun dak. Al hun dozen met speelgoed staan in de “playroom” en ze beginnen met uitpakken. Wow ….wat een enthousiasme! Een groot feest!. Er wordt uitgepakt, ingeruimd…..maar vooral ook gespeeld. De verkleedkleren gaan aan en tegelijkertijd wordt er ook met Lego gespeeld.  Ze weten van geen ophouden en uiteindelijk vallen ze om 21.00 uur moe maar voldaan in hun bedje in slaap. Marcel en ik schenken een wijntje in en proosten op:”einde tijdperk kamperen en nieuw begin van ons leven down under!”

4 opmerkingen:

  1. ahh ik zie dat marcel al aan die rose uit doos 133 is begonnen....proost! en lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha.....rosé in Australie smaakt heeerlijk!!Maar vast nog lekkerder met mijn rosé annex tennismaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om jullie zo te volgen!!!.
      Geniet van jullie eigen bed en ik hoop dat de bejaardengevoelens verdwijnen als sneeuw voor de zon,

      Verwijderen
  3. Proberen of het nu wel lukt om een reactie op jullie Blog achter te laten. Wat leuk om jullie belevenissen in "Anderland"zo te kunnen volgen. Heel bijzonder!!

    BeantwoordenVerwijderen